VÍTÁME TĚ, UŽIJ SI NAŠI SLEVU 10% NA NÁKUP

Reklamace

REKLAMACE

Na kvalitě si dáváme záležet - ale může se stát, že něco nebude úplně v pořádku. V takovém případě se na nás neváhej obrátit, uděláme vše pro to, aby byl problém co nejrychleji vyřešen ke Tvé spokojenosti.

Jak postupovat, při reklamaci?

1. Ozvi se nám - nejlépe e-mailem na podpora@eloya.cz nebo telefonicky na čísle +420 123 456 789.

2. Napiš nám pár důležitých údajů - jméno, příjmení, kontakt (e-mail a telefon), číslo objednávky a co přesně se stalo.

3. Jakmile Tvou zprávu obdržíme - dáme Ti nejpozději do 3 pracovních dnů vědět, jaký bude další postup.

4. Reklamaci se snažíme vyřešit co nejrychleji - nejpozději však do 30 dnů.

5. Jakmile bude vše hotovo - ozveme se Ti zpět na jeden z kontaktů a informujeme Tě o postupu.

Pokud bude reklamace uznána, uhradíme i náklady, které Ti s tím vznikly.


Kdy reklamaci bohužel uznat nemůžeme:

  • Z hygienických důvodů nemůžeme přijmout zpět použité kosmetické přípravky, pokud na nich nejsou jasně viditelné vady
  • Nelze reklamovat zboží s prošlou nebo omezenou dobou spotřeby, pokud jsi o tom byl/a při nákupu informován/a.
  • Reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené každodenním používáním.
  • Není možné reklamovat vady, které vznikly nesprávný použitím, skladováním, nedostatečnou péčí nebo mechanickým poškozením.