VÍTÁME TĚ, UŽIJ SI NAŠI SLEVU 10% NA NÁKUP

VŠE O NÁKUPU

Vítej v části, kde se dozvíš vše podstatné o nákupu.

Chceme, aby byl každý Tvůj nákup u nás co nejpříjemnější, bez zbytečných otazníků a s pocitem, že je o vše postaráno. Proto jsme pro Tebe připravili přehled všech důležitých informací na jednom místě.
Ať už jsi tu poprvé, nebo se k nám vracíš, doufáme, že Ti tento přehled ušetří čas.

 

1. KONTAKTY
2. BALENÍ
3. DOPRAVA A PLATBA
4. REKLAMACE
5. VRÁCENÍ ZBOŽÍ
6. NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY 

 

1. KONTAKTY

Ať už si s něčím nevíš rady, něco se pokazilo, nebo nám chceš jen napsat vzkaz - ozvi se. 
Jsme tu pro tebe.

E-mail: podpora@eloya.cz
Telefon:

Kdy se ti ozveme? - Snažíme se co nejdříve, většinou do 24 hodin v pracovní dny.

 

2. BALENÍ

Každý balíček, který Ti posíláme, je zabalený s láskou, vděčností a respektem k přírodě.

Naše balení může být občas trochu pestřejší, protože se snažíme znovu využít vše, co k nám dorazí.
Výplně - papírové a plastové, krabice i obalové materiály tak putují dál.
Věříme, že každý kousek materiálu si zaslouží druhou šanci - a že příroda nám za to poděkuje.

Papír je pro nás první volbou, protože je šetrnější. U některých věcí (jakou jsou třeba skleněné lahvičky) ale raději sáhneme po bublinkové folii - bezpečí má v těchto případech přednost.

Abychom šetřili materiálem i místem, drobnosti balíme k sobě, i proto, abys je lépe našel/a. 

Papírové kartičky s poděkováním do balíčků nepřikládáme, místo toho Ti poděkujeme ručně, přímo na krabici.
Od srdce, s vděčností a bez zbytečností.

 

3. DOPRAVA A PLATBA

Tady najdeš veškeré informace o možnostech dopravy i způsobech platby. 
Snažíme se, aby bylo vše co nejjednodušší a přehledné.
Pokud by přece jen něco nebylo jasné, neváhej se nám ozvat - rádi poradíme nebo vysvětlíme. 

Doprava:

Mrkni na tabulku níže - podle dopravce a váhy si snadno vybereš! 

U vybraných způsobů nabízíme dopravu zdarma při nákupu nad určitou částku - mrkni, jestli na ni zrovna dosáhneš.

 

Dopravce:

Cena: 

Váha:

ZDARMA od:

Zásilkovna na výdejní místo

69 Kč

 do 5 kg

1 800 Kč

Zásilkovna na výdejní místo

89 Kč

 do 15 kg

2 000 Kč

Zásilkovna na adresu

99 Kč

 do 15 kg

2 500 Kč

PPL na výdejní místo

69 Kč

 do 5 kg

1 800 Kč

PPL na výdejní místo

79 Kč

 do 15 kg

2 000 Kč

PPL na adresu

115 Kč

 do 30 kg

2 500 Kč

na Slovensko?

?

 ?

?

 


Platba: 

Jak za svou objednávku nebo službu zaplatit? 

Jednoduše - vyber si způsob, který Ti nejvíce vyhovuje.
Níže najdeš jednotlivé možnosti i krátké vysvětlení k nim.

  • platební kartou
  • přijímáme karty _____________________________
  • platba by měla proběhnout během pár minut 
  •  bankovním převodem
  • platbu bankovním převodem je možné provést ze všech bank
  • součástí potvrzení objednávky zasíláme i QR kód pro snadné zadání
  • převodem trvá platba obvykle 1-2 pracovní dny, ihned po obdržení platby odesíláme 
  •  dobírka?
  •  

OBJEDNÁVKY ZAPLACENÉ DO 11 hod ZABALÍME JEŠTĚ TEN DEN
A PŘEDÁME ZVOLENÉMU DOPRAVCI - POKUD BUDE ZBOŽÍ SKLADEM!
(objednávky zpracováváme jen v pracovní dny a mimo svátky)

 

4. REKLAMACE

Na kvalitě si dáváme záležet - ale může se stát, že něco nebude úplně v pořádku. V takovém případě se na nás neváhej obrátit, uděláme vše pro to, aby byl problém co nejrychleji vyřešen ke Tvé spokojenosti.

Jak postupovat, při reklamaci?

1. Ozvi se nám - nejlépe e-mailem na podpora@eloya.cz nebo telefonicky na čísle +420 123 456 789.

2. Napiš nám pár důležitých údajů - jméno, příjmení, kontakt (e-mail a telefon), číslo objednávky a co přesně se stalo.

3. Jakmile Tvou zprávu obdržíme - dáme Ti nejpozději do 3 pracovních dnů vědět, jaký bude další postup.

4. Reklamaci se snažíme vyřešit co nejrychleji - nejpozději však do 30 dnů.

5. Jakmile bude vše hotovo - ozveme se Ti zpět na jeden z kontaktů a informujeme Tě o postupu.

Pokud bude reklamace uznána, uhradíme i náklady, které Ti s tím vznikly.


Kdy reklamaci bohužel uznat nemůžeme:

  • Z hygienických důvodů nemůžeme přijmout zpět použité kosmetické přípravky, pokud na nich nejsou jasně viditelné vady
  • Nelze reklamovat zboží s prošlou nebo omezenou dobou spotřeby, pokud jsi o tom byl/a při nákupu informován/a.
  • Reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené každodenním používáním.
  • Není možné reklamovat vady, které vznikly nesprávný použitím, skladováním, nedostatečnou péčí nebo mechanickým poškozením.

 

5. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Někdy to zkrátka nesedne - neodpovídá to očekávání nebo představě, nehodí se, nebo sis to jen rozmyslel/a. To se stává a my to naprosto chápeme. 

Proto nám můžeš zboží do 14 dnů od převzetí vrátit. Stačí dodržet pár jednoduchých pravidel.

Jak na to?

1. Dej nám vědět - do 14 dnů od převzetí zboží nás kontaktuj, že chceš odstoupit od smlouvy - nemusíš uvádět žádný důvod.
Kontaktovat nás můžeš - nejlépe e-mailem na podpora@eloya.cz 
                                         - nebo písemně na naši adresu, můžeš využít náš formulář zde.

2. Zboží pošli zpět co nejdříve - nejpozději však do 14 dnů od odstoupení. Náklady na vrácení zboží hradíš Ty (pokud se nedomluvíme jinak).

3. Zboží prosím vrať kompletní - ideálně v původním obalu (není povinný), s veškerým příslušenstvím. Mělo by být nepoškozené, čisté a nepoužívané víc, než je běžné vyzkoušení.

4. Peníze Ti vrátíme co nejdříve - až po doručení zboží, nebo po doložení, že jsi zboží odeslal/a - nejpozději však do 14 dnů (včetně ceny dopravy - v rozsahu nejlevnější možnosti, kterou jsme nabízeli při nákupu), stejnou cestou, jako jsi platil/a (pokud se nedomluvíme jinak).

Dostal/a jsi k objednávce dárek? 

Ten je potřeba vrátit spolu se zbožím. Pokud si ho necháš, budeme to brát jako bezdůvodné obohacení.

Kdy nelze vrátit zboží / odstoupit od smlouvy?

  • U zboží, které se rychle kazí nebo má omezenou dobu spotřeby.
  • U produktů, které byly po doručení neoddělitelně smíchané s jiným zbožím.
  • U výrobků v zapečetěném obalu, které byly po otevření vyňaty - a z hygienických důvodů je jejich vrácení vyloučeno.

 

6. NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Kdy mi dorazí zboží?

  • Objednávky zaplacené do 11 hod se snažíme předat dopravci ještě ten den (pouze pracovní dny a mimo svátky), pokud je zboží skladem.
  • Objednávky zaplacené po 11 hod vyřizujeme a předáváme dopravci následující den.
  • Každopádně vždy když už máme předán balíček dopravci, rozesíláme e-mail - TVÁ OBJEDNÁVKA JE NA CESTĚ. To je znamení, že balíček opustil náš sklad a míří za Tebou. Bohužel, potom je to v rukách Tebou zvoleného dopravce, takže to už my neovlivníme. Obvykle to ale bývá do druhého dne. Není to ovšem pravidlo.

Jak poznám, že je objednávka odeslána?

  • Měl by Ti přijít na e-mail, který sis dal do kontaktů v dané objednávce, O TVÉ OBJEDNÁVCE VÍME. To je znamení, že jsme přijali Tvoji objednávku a budeme na ní pracovat co nejdříve.

Co když omylem zadám špatnou adresu?

  • Nic se neděje. Stačí nás kontaktovat na e-mail podpora@eloya.cz nebo telefonicky +420 123 456 789 ideálně co nejdříve, abychom zabránili zbytečnému zabalení.
  • Stačí nám jen sdělit číslo objednávky a novou adresu. 
  • Někdy nás systém kvůli špatně zadané adrese zastaví, v takovém případě se ozveme my Tobě a požádáme Tě o upřesnění nebo jinou adresu.

Můžu si objednávku změnit nebo něco přidat po odeslání ke zpracování?

  • Ne. Objednávku není možné změnit ani si něco přidat. 
  • Můžeš nás ale kontaktovat do doby, než Ti přijde e-mail TVÁ OBJEDNÁVKA JE NA CESTĚ. Do té doby jsme schopni Ti případně objednávku změnit, či přidat zboží. 
  • Pokud již bude vyexpedována - tzn. zabalená a nachystaná pro daného dopravce, nelze s objednávkou chýbat.

Je u vás možné zabalit balíček dárkově, nebo s osobním vzkazem?

  • Ano! Stačí nám jen hodit do poznámky před odesláním objednávky poznámku co si přeješ, případně jak to zabalit. Rádi Ti vyhovíme!

Dá se  u vás zakoupit dárkový poukaz?

  • Ano! Stačí si v postranním menu najít - DÁRKOVÉ POUKAZY - a můžeš si vybrat buď na nákup k nám na e-shop nebo poradenství na míru pro sebe nebo pro Tvé blízké!
  • Poukazy elektronické podobě se snažíme zasílat do 24 hodin od zaplacení v pracovní dny. Pokud ale spěcháš na poukaz, stačí nás kontaktovat a my Ti ho moc rádi obratem zašleme! 
  • Papírový poukaz zasíláme jako klasickou objednávku - viz výše. 

Něco mi nedorazilo / chybí mi něco v balíčku - co teď?

  • V prvé řadě se moc omlouváme, jestli Ti něco chybí! 
  • Napiš nám na podpora@eloya.cz nebo zavolej na +420 123 456 789, co nejdříve.
  • Stačí uvést číslo objednávky, co chybí nebo co nebylo v pořádku a my se Ti co nejdříve ozveme a navrhneme řešení!

Máte věrnostní program nebo slevy pro stálé zákazníky?

  • Jasně! Můžeš se přihlásit do newslettru, kde ti budou veškeré výhody chodit na e-mail buď s předstihem, nebo přímo jen pro Tebe! 
  • Nebo nás můžeš sledovat na našem instagramu - eloya.cz - kde pořádáme různé akce a soutěže též!
  • To zní skvěle co?